חגיגת מצווה באולם חדשני - ויגו אירועים

בחיפוש אחר אולם לחגיגות המצווה צריך לוודא שהוא מציע את כל המכלול. אנחנו מצאנו את האולם המושלם! הכירו את ויגו.

חגיגות גיל המצווה הפכו עם השנים לאירוע מיני חתונה. לאירוע נדרש אולם מפואר, מעוצב וחגיגי המשלב בין מבוגרים וצעירים, מנות איכותיות וכמובן – כל החידושים שיש. 
מתחם האירועים החדש ויגו שוכן בצומת ביל"ו המרכזית וקרוב לכבישים הראשיים כך שההגעה אליו היא בקלות, מהירות ונוחה לאורחים מכל הארץ. 
המתחם נבנה בהשראת העיר הספרדית ויגו וכל האלמנטים הספרדיים משולבים בעיצוב. החל מהכניסה המרשימה, המזרקה ועד החלונות העגולים והגדולים באולם.
המתחם נפתח ממש לאחרונה ובעל שני אולמות, כל אחד מהם יכול להכיל עד 350 אורחים. בנוסף, כל אולם משלב בתוכו את כל האלמנטים החדשניים בתאורה, הגברה ומסכים כדי להבטיח אירוע בסגנון הכי חדשני שיש. 
באולמות תוכלו ליהנות מקומת גלריה שצופה אל האולם ולנצל אותה כאזור צעירים עם פעילויות מותאמות וכך כולם נהנים במקום אחד.

ויגו המתמחה באירועי מצווה גייסה את הצוות המקצועי ביותר ובנתה מחלקת הפקות ייחודית שאין באף מקום אחר אשר תפקידה הוא אחד: להפוך כל אירוע להגשמת חלום. כל אירוע מקבל צוות הפקה שמלווה את חוגגי המצווה ומשפחותיהם משלבי ההכנות לאירוע, התאמת המתחם לצרכי האירוע ולקונספט הנבחר ועד סיום האירוע.
המטרה של צוות ההפקה היא לחסוך להורים את הבלאגן וההתרוצצות בין הספקים השונים ולקבל את כל מה שהם צריכים במקום אחד ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר.

מבחינת המחיר ויגו מאפשר לבעלי השמחה ליהנות מאירוע שכולל את כל מה שצריך לחגיגת מצווה במחיר אחיד בכל השנה לימים א'-ד'! המחיר שעומד על 200 ₪ בלבד לאורח כולל בתוכו את מערכות ההגברה, תאורה ומסכים, עיצוב מרשים מבית ויגו, בר ישראלי, צלם מקצועי, שירות, תקליטן נבחר, חדר התארגנות וכמובן – את תפריט ויגו הנהדר.
המחיר שכולל בתוכו את הכל ומאפשר להורי חוגגי המצווה נחת וידיעה שבחרו במתחם אירועים מפואר במחיר מדהים!

האורחים יהנו מאירוע במיקום נהדר, שירות מופלא וכמובן – קולינריה מדויקת שמשלבת את הטעמים הים תיכוניים שאנחנו כ"כ אוהבים עם צלחות מרגש שיגרום לאורחים להתאהב בכל מנה. 

אז אם אתם מתכננים אירוע מצווה תקפצו לויגו ותראו – שאין עוד מקום כזה!

לתאום פגישת יעוץ ללא עלות-
מלאו את הפרטים